25.10.10

Så er der lagt op til litteratur i rå mængder

Lørdag den 6. november deltager mosteren i Danmarkshistoriens største litteraturoplæsning, MEGA Litt, som finder sted på Københavns Hovedbibliotek kl. 13-15 og har et charmerende tvillingearrangement på Aarhus Hovedbibliotek.



MEGA Litts hjemmeside, som jeg har haft fornøjelsen at nørde med i WordPress for Dansk Forfatterforening, kan man se, hvem der kommer og læser op ud over Suzanne Brøgger, Johs. Møllehave, Jimmy Stahr ... og mig ;-); Der er lige nu 160 navne på listen, men der kan sagtens nå at komme flere!
På hjemmesiden kan man deltage i MEGA Litts boglotteri og vinde en bogpakke - og så kan man læse, hvorfor vi stiller op. Og det er ikke for sarte sjæle!

PS: En sidegevinst ved opgaven har været, at jeg nu er kommet rigtig godt ind i WordPress 3 ... så godt, at jeg gerne kaster mig ud i flere lignende opgaver. Næste stop bliver nok et enkelt website til mit skønne kontorfællesskab på Qvinti Lynette ...

Ingen kommentarer: